دور جدید تهدیدهای اسراییل برای حمله نظامی به ایران
عــمـــــــــــــــــــار
فرهنگی اجتماعی و سیاسی

کاریکاتور

دور جدید تهدیدهای اسراییل برای حمله نظامی به ایران

 

 



نظرات شما عزیزان:

پاتوق عمارها-ثامن گرافیک
ساعت11:46---21 اسفند 1390
سلام علیکم بزرگوار

خداقوت



غرض از مزاحمت

امیدوارم جسارت نشه

خواستم از شما دعوت کنم چنانچه تمایل داشته باشید و وقتتون اجازه می ده بعنوان نویسنده توی وب ما فعالیت کنید



چنانچه تمایل داشتید برای مطالبی که توسط ثامن گرافیک ارسال شده نظر خصوصی بدید تا من جزئیات بیشتری بدم از کار



ارادتمند شما ثامن گرافیک


پاسخ:سلام باعث افتخاره اگه فرصت کنم چون تو چند جبهه دارم فعالیت می کنم اگه خدا قبول کنه یه وبلاگ دیگه هم دارم اگه فرصت داشتین سر بزنین بنام شکوفه های پنهان در گوگل سرچ کنین


امیررضا
ساعت17:41---5 اسفند 1390
سلام.من شما رو لینک کردم ولی این تبادل لینک شما ما رو لینک نکرد؟

منتظر شما هستیم.ما را لینک کنید.

یا علی.

http://amir-rn.mihanblog.com/



پاسخ:سلام من لینکت کردم یا علی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

درباره وبلاگ

اللهم احفظ قائدا الامام الخامنه ای روحی فداک
آخرین مطالب
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 32
بازدید دیروز : 27
بازدید هفته : 135
بازدید ماه : 133
بازدید کل : 13839
تعداد مطالب : 56
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1

حرم فلش - کد وبلاگ - طراحی

افسران جنگ سایبری

kale feri

پاتوق عمارها

حرم فلش - کد وبلاگ - طراحی
kale feri